Четвер, 02.05.2024, 09:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителя музики Гарбуз Ольги Петрівни

Про шляхи подолання труднощів у вивченні предмету «Музичне мистецтво»
в загальноосвітній школі

Ми чудово розуміємо, що на теперішньому етапі розвитку технологій і нашого співіснування з ними, учням дуже не просто довести необхідність мистецтва у нашому  житті і, зокрема, музичного мистецтва. Я не говорю  про різноманітні аматорські і, навіть, професійні вокальні конкурси. Все це на потребу часу і ми розуміємо,що це, нажаль, не завжди, так би мовити,  справжнє, якісне мистецтво. Для справжнього мистецтва місця не вистачає, СМІ його не пропагує, і дітям  воно стає не цікавим. Як же зацікавити учнів слухати і чути музику, як виховати естетичний смак, як навчити цікавитися і любити музику рідної землі і пишатися цим спадком? Зрозуміло, що це не просте завдання і подолати, навіть охопити усі труднощі за одне заняття  неможливо, але «той, хто йде, дорогу здолає»...

Тренінг (засідання РМО)   ЗАВАНТАЖИТИ

 Презентація до тренінгу ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ


      

Впровадження ІКТ й інтерактивних методів навчання на уроках музики –
запорука освітніх досягнень та засіб виховання гармонійної особистості

Інтерактивне навчання ґрунтується на основі врахування людських взаємин. У процесі навчання учні активно взаємодіють один з одним та вчителем, виконують спільні завдання. При цьому відбувається обмін думками, ідеями, пропозиціями. Учитель стає організатором спільної діяльності, дискусії, співпраці, творчого пошуку.

Організаційні форми інтерактивного навчання - робота в групах, підгрупах, парах, посилюють взаємодію між учителем та учнями, самими учнями.

Групова (кооперативна) навчальна діяльність - це форма (модель) організації навчання у малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. За такої організації навчання учитель керує діяльністю кожного учня опосередковано, через завдання, за допомогою яких він спрямовує діяльність групи.

Кооперативне навчання відкриває для учнів можливості співпраці зі своїми однолітками, дає змогу реалізувати природне прагнення кожної людини до спілкування, сприяє досягненню учнями вищих результатів щодо засвоєння знань і формування вмінь. Така модель легко та ефективно поєднується  із традиційними формами і методами  навчання і може застосовуватися на різних етапах навчання...

Опис досвіду роботи   ЗАВАНТАЖИТИ

 Презентація досвіду роботи ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ

      

 

Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz