Головна » Файли » 7 клас |
30.10.2017, 17:14 | |
Урок № 2 Тема. Народні образи в операх М.В. Лисенка Мета: продовжувати ознайомлювати з поняттям «музичний образ»; пояснити визначення поняття «арія»; розвивати вміння спостерігати за інтонаційним розвитком музичних образів, порівнювати контрастні за характером музичні образи, інтерпретувати національну специфіку музичних творів як відображення життя народу та виразно виконувати музичні твори; розвивати зацікавленість українською класичною музикою, глибоке відчуття втілених у музичних творах настроїв, почуттів та характеру людини; виховувати почуття єдності з музичним образом пісні. Урок ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Урок №3 Тема. Вранішня зоря романтизму Мета: ознайомити з твором, що належить до стилю музичного романтизму—«Лісовий цар»; сформулювати загальне уявлення про стиль музичного романтизму в порівнянні зі стилем класицизму; закріпити визначення понять «музичний стиль», «романтизм», «балада»; розвивати вміння характеризувати особливості музичних образів у їх інтонаційному розвитку як відображення життєвих явищ;розвивати навички втілення емоційно-образного змісту музичного твору у процесі його виконання; формувати вдумливе ставлення до музичного мистецтва; виховувати естетичний смак. Урок ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Урок №5 Тема. Світ романтичних образів Мета: на прикладі твору Каміля Сен-Санса поглибити уявлення про виражальні та зображальні можливості музики; учити висловлювати судження про життєвий зміст музичних образів, зокрема ліричних; закріплювати визначення понять «музичний образ», «стиль», сюїта»; розвивати вокально-хорові навички та вміння спостерігати за інтонаційним розвитком музичних образів; виховувати глибоке розуміння класичної музики, чуття краси. Урок ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Урок № 6 Тема. Вальс у творчості Шопена Мета: поглиблювати знання про творчість Ф. Шопена; закріплювати визначення понять «музичний образ», «вальс»,розвивати вміння інтерпретувати ліричні образи у фортепіанній музиці;формувати творче ставлення до втілення емоційно-образного змісту музичного твору у процесі його виконання, вокально-хорові навички; розвивати інтерес до творчості Ф. Шопена; виховувати естетичний смак. Урок ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Музыка природы - Шум моря ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ F-Shopen_E-Kisin-fortepiano-Val_s-14-mi-minor ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Біографія Ф. Шопена ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Епіграф до уроку ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ Урок № 9 Тема. Найзагадковіший твір ХХ століття Мета: ознайомити учнів із творчістю французького композитора М. Равеля, особливостями розвитку музичного образу та звучання симфонічної п’єси «Болеро»; пояснити визначення понять «болеро», «тутті», «імпресіонізм»; закріпити визначення поняття «музичний образ» та узагальнити знання попередніх уроків; формувати вокально-хорові навички й вміння інтерпретувати симфонічні музичні твори; розвивати інтерес до видатних зразків музичної класики; виховувати естетичний смак. Урок ⇒ ЗАВАНТАЖИТИ | |
Переглядів: 262 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |